21. Звіт про виконання договору (флюорограф)

                                                                                                                                       
 
ДП «Зовнішторгвидав України»,
Кабінет Замовника 

01601 м. Київ вул.Воровського, 22 



вхідний №14033WX579149, №083628


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2014  № 1106


З В І Т

про виконання договору


1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі,        розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.                    24.03.2014 р, № 083628,ВДЗ №24 (870)


2. Договір про закупівлю.

   2.1. Номер договору.    № 1

   2.2. Дата укладення договору. 18 червня 2014 р.

   2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю. 
           650 000,00 грн. ( Шіст
сот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.


3. Замовник.

   3.1. Найменування. Міська комунальна лікарня № 3

   3.2. Код за ЄДРПОУ. 02001334

   3.3. Місцезнаходження. 46027 м. Тернопіль вул. Волинська, 40


4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

    4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
            Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД»

    4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
          
34494612

    4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

           Юридична адреса:
03680 м. Київ, просп. Академіка Глушкова, 40, корп.5, оф. 716;

           Фактична адреса: 
08130 Києво-Святошинський район,  с. Петропавлівська Борщагівка,  
вул. Оксамитова, 9; тел./факс (044) 2226149


5. Предмет закупівлі.

    5.1. Найменування. Код ДК 016-2010  26.60.1:  Устатковання радіологічне,                      електромедичне та електротерапевтичне устатковання
           (флюорограф стаціонарний з цифровою обробкою зображення)

    5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором.              1 (один)

    5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
            За адресою замовника

    5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором.  
          по 31.12.2014 р.


6. Строк дії договору.
З моменту підписання сторонами та до 31.12.2014 р.,
    але в будь-якому випадку – до повного виконання зобов’язань Сторонами.


7. Сума оплати за договором.
  
    650 000,00 грн. ( Шіст
сот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.

Головний лікар,
голова комітету з конкурсних торгів

                                                       Ю.В.Лазарчук                                                 

                                                                                                                                       
Comments