І. Загальні положення- Лiкар приймального відділення безпосередньо підпорядковується ___.
- Лiкар приймального відділення виконує вказівки ___.
- Лiкар приймального відділення заміняє ___.
- Лiкаря приймального відділення заміняє ___.
- Повинен знати:
- чинне законодавство про охорону здоров’я та нормативні документи, що регламентують діяльність органів управління та закладів охорони здоров’я; - організацію стаціонарної медичної допомоги; - основи права в медицині; - права, обов’язки та відповідальність лікаря приймальної палати (відділення); - основи нормальної та патологічної анатомії та фізіології, кровотворення та гемостазу, водно-електролітного обміну, алергології та фармакології; - клініку, діагностику та лікування захворювань за профілем стаціонару; - організацію роботи швидкої та невідкладної медичної служби; - методи обстеження хворих та трактування даних цих обстежень; - сучасну класифікацію хвороб; - клініку і діагностику інфекційних хвороб; - правила оформлення медичної документації; - передові інформаційні та Iнтернет технології; - сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом, методи її аналізу та узагальнення. - Кваліфікаційні вимоги:
Лікар приймальної палати (відділення) вищої кваліфікаційної категорії: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки “Медицина”. Спеціалізація за певною спеціальністю з “Лікувальної справи” або “Педіатрії” (інтернатура, курси спеціалізації). Підвищення кваліфікації (курси удосконалення, стажування, передатестаційні цикли, тощо). Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) вищої кваліфікаційної категорії зі спеціальності. Стаж роботи за фахом понад 10 років. Лікар приймальної палати (відділення) I кваліфікаційної категорії: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки “Медицина”. Спеціалізація за певною спеціальністю з “Лікувальної справи” або “Педіатрії” (інтернатура, курси спеціалізації). Підвищення кваліфікації (курси удосконалення, стажування, передатестаційні цикли, тощо). Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) I кваліфікаційної категорії зі спеціальності. Стаж роботи за фахом понад 7 років. Лікар приймальної палати (відділення) II кваліфікаційної категорії: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки “Медицина”. Спеціалізація за певною спеціальністю з “Лікувальної справи” або “Педіатрії” (інтернатура, курси спеціалізації). Підвищення кваліфікації (курси удосконалення, стажування, передатестаційні цикли, тощо). Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) II кваліфікаційної категорії зі спеціальності. Стаж роботи за фахом понад 5 років. Лікар приймальної палати (відділення): повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки “Медицина”. Спеціалізація за певною спеціальністю з “Лікувальної справи” або “Педіатрії” (інтернатура, курси спеціалізації). Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста. Без вимог до стажу роботи.
II. Завдання та обов'язки- Керується чинним законодавством України про охорону здоров’я та нормативними актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров’я, організацію стаціонарної медичної допомоги.
- Приймає хворих за направленнями лікарів лікувально-профілактичних установ та станцій (відділень) швидкої медичної допомоги або “самопливом”.
- Встановлює діагноз пацієнту, вирішує питання про доцільність його госпіталізації.
- В разі відмови в госпіталізації реєструє її обгрунтування.
- Проводить негайну госпіталізацію при загрозливих для життя станах.
- Здійснює лікування хворих в період їх знаходження в приймальному відділенні, надає швидку та невідкладну медичну допомогу; при необхідності проводить їх ізоляцію.
- Здійснює нагляд за побічними реакціями/діями лікарських засобів.
- Організовує у разі потреби консультації інших спеціалістів.
- Керує роботою середнього медичного персоналу.
- Веде лікарську документацію.
- Дотримується принципів медичної деонтології.
- Планує роботу та проводить аналіз її результатів.
- Постійно удосконалює свій професійний рівень.
III. ПраваЛiкар приймальної палати має право: - Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва, що стосуються його діяльності.
- Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
- Вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо покращання роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
- В межах своєї компетенції повідомляти керівництву про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
- Вимагати від керівництва сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
IV. ВідповідальністьЛiкар приймальної палати несе відповідальність: - За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
|
|